
Najbliższa data

Czas trwania

Lokalizacja

Cena kursu
Opis i cel treningu inteligencji emocjonalnej w komunikacji
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zrozumieć czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją wykorzystywać do poprawy swojej komunikacji, a w konsekwencji do poprawy jakości swojego życia
Do kogo skierowane jest szkolenie z inteligencji emocjonalnej?
- Dla każdego, kto chce ćwiczyć i rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne
- Dla menedżerów
- Dla osób chcących poznać i ćwiczyć inteligencję emocjonalną w praktyce
- Dla osób przygotowujących się do awansu/roli menedżera
- Dla osób pragnących podnieść swoją świadomość w zakresie inteligencji emocjonalnej
Korzyści z udziału w szkoleniu z inteligencji emocjonalnej w komunikacji?
Korzyści z udziału w naszych szkoleniach to, z punktu widzenia uczestnika, poznanie czym jest inteligencja emocjonalna, jak bronić się przed manipulacją, reagować na trudne emocje i sytuacje.
Korzyści dla uczestnika
- Rpoznanie czym jest Inteligencja emocjonalna,
- Rjaki jest wpływ emocji na nadawanie i odbieranie komunikatu,
- Rpotrafi rozpoznać i nazwać podstawowe emocje,
- Rkomunikuje swoje potrzeby i oczekiwania, emocje,
- Rpotrafi reagować na trudne emocje (sytuacje), które go spotykają,
- Rpotrafi bronić się przed manipulacją za pomocą wyrażania swoich oczekiwań i emocji.
Poznaj program kursu z inteligencji emocjonalnej w komunikacji
- Czym jest inteligencja emocjonalna.
- Rola Emocji w nadawaniu i odbieraniu komunikatu.
- Inteligencja emocjonalna i jej rola w życiu osobistym i zawodowym.
- Trenowanie wyrażania uczuć potrzeb i emocji pomimo doświadczania dyskomfortu.
- Zarządzanie emocjami w relacjach z innymi osobami .
- Podsumowanie i osobisty plan rozwoju inteligencji emocjonalnej.
Hej Ty! Chcesz zapisać się na to szkolenie? Na co czekasz!

Co otrzymasz w ramach szkolenia z elementami inteligencji emocjonalnej?

kończący
trening

Doświadczenie w pracy
na procesie

Materiały szkoleniowe, żebyś mógł utrwalać wiedzę po treningu

Profesjonalną wiedzę od doświadczonych trenerów
Szkolenia otwarte z inteligencji emocjonalnej w komunikacji – warunki uczestnictwa
Szkolenia otwarte przeznaczone są dla szerszego grona odbiorców, pochodzących z różnych branż, firm czy regionów. Są dostępne dla każdego, kto odczuwa potrzebę wewnętrznego rozwoju, poszerzenia swojej wiedzy czy podniesienia kompetencji w życiu zawodowym i prywatnym. Takie szkolenie stwarza możliwość nawiązania nowych kontaktów i obserwacji interakcji zachodzących w grupie szkoleniowej.
Kursy zamknięte z komunikacji oraz inteligencji emocjonalnej
Zapraszamy na nasze szkolenia firmy, instytucje i zespoły pracownicze, które pragną podnieść swój potencjał rynkowy i efektywność działania. Szkolenia zamknięte przeznaczone są dla określonych grup odbiorców (reprezentujących konkretne podmioty) i przygotowane pod kątem najbardziej palących problemów i zgłoszonych oczekiwań.
Nasze metody szkoleniowe
Metody szkoleniowe, które stosujemy, kładą nacisk na pracę własną pod kierunkiem doświadczonego trenera. Sposób zdobywania wiedzy i korekty zachowań nakierowany jest na odwzorowanie rzeczywistych życiowych sytuacji. Wychodzimy z założenia, że nauka poprzez praktykę jest najskuteczniejszym sposobem na trwałą zmianę wzorców zachowań.

Cykl Kolba
Model Uczenia się przez Doświadczenie (Experiential Learning Model) – podstawowa metoda treningowa dla dorosłych; składa się z czterech etapów w dowolnej kolejności: doświadczenie, refleksja, teoria oraz praktyka. Niewątpliwą zaletą tej metody jest nacisk na aktywne przyswajanie wiedzy, co skutkuje wyższym poziomem zainteresowania uczestników i wysoką skutecznością; jest to metoda elastyczna – można ją zastosować w dowolnej dziedzinie wiedzy i zindywidualizować pod kątem konkretnych uczestników.

Miniwykład
Wprowadzenie do omawianego zagadnienia, pozwalające w naturalny i przystępny sposób zapoznać się z obszarem, nad którym będziemy pracować; prowadzony przez naszych doświadczonych, otwartych na grupę trenerów.

Inne metody pracy w grupie
Praca wglądowa, Modelowanie zachowań, Struktury grupowe, Psychodrama – sprawdzone sposoby na pogłębienie samoświadomości, zdobycie wiedzy o swoich mocnych i słabych stronach, wypracowanie nowych, skutecznych zachowań w różnorodnych sytuacjach prywatnych i zawodowych.
Opinie o kursie komunikacji z inteligencją emocjonalną
“Jestem pod wielkim wrażeniem! To naprawdę tak można? Będę próbowała zastosować taki sposób komunikacji na co dzień, czuję, że tego właśnie od dawna potrzebowałam.”
„Przystępni i życzliwi prowadzący z dużym wyczuciem. Świetna, otwarta grupa. Dużo śmiechu, ale dowiedziałam się ważnych rzeczy o sobie samej. Naprawdę było warto.”
„Asertywność, asertywność, to słowo stało się modne… Trochę z przypadku trafiłem na te warsztaty, ale muszę powiedzieć, że temat mocno mnie zaintrygował. Coś jest na rzeczy. Na pewno warto spróbować”
Kto prowadzi szkolenie?

Krzysztof Kamiński
Psychologia to mój zawód i pasja – oprócz ukończonych studiów psychologicznych (specjalność – psychologia pracy, organizacji i zarządzania) systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w konferencjach naukowych i specjalistycznych szkoleniach. Pasjonuje mnie komunikacja międzyludzka i jej ograniczenia. Moją ambicją jako trenera jest, aby moi klienci uzyskiwali wgląd w siebie, aby stawali się świadomi swoich możliwości, ale i ograniczeń. Prowadzę zajęcia zorientowane na poszerzenie samoświadomości oraz rozwój umiejętności społecznych.

Anna Nanys-Wróbel
Od ponad 20 lat wspieram rozwój osobisty w obszarach komunikacji, asertywności i osobistej efektywności, a także rozwój firm w zakresie negocjacji, rozwiązywania konfliktów i budowania zespołów. Posiadam wieloletnie doświadczenie w realizacji programów rozwojowych dla trenerów i terapeutów. Jestem superwizorem treningu psychologicznego i trenerem NLP z bogatym doświadczeniem w zakresie trenowania psychologów i pedagogów.

Kamil Kurpierz
Specjalizuję się w zagadnieniach rozwoju kompetencji menedżerskich i sprzedażowych, myślenia strategicznego i zarządzania zmianą, ale także komunikacji międzykulturowej, team coaching i facylitacji procesów zespołowych. Celem moich działań jest podniesienie efektywności pracy zespołów i instytucji. Realizuję także indywidualnie projektowane rozwiązania biznesowe takie jak facylitacja warsztatów strategicznych i team buildingowych skierowane do kadry zarządzającej.
Terminy, lokalizacje i ceny szkoleń
Data szkolenia | Lokalizacja | Cena | Rezerwacja |
---|---|---|---|
24-25 lutego 2024 | Katowice | 1500 zł netto | Zapisz się |
30-31 marca 2024 | Katowice | 1500 zł netto | Zapisz się |