Zarządzanie relacjami z Klientem

Poznanie narzędzi pomocnych do efektywnego zarządzania relacjami z klientem
Twoje motywacje - psychoterapia, szkolenia, akademia rozwoju

Najbliższa data

Czas trwania

2 dni, po 8h

Lokalizacja

Katowice, cała Polska

Cena kursu

8000 zł netto (oferta dla firm)

Opis i cel szkolenia z zarządzania relacjami z klientem

Szkolenie ma za zadanie poznanie metod służących analizie klientów oraz ich potrzeb oraz zrozumienia siebie w procesie zarządzania relacjami z klientem.

 Dla kogo przeznaczone są warsztaty zarządzania relacjami z klientem?

  • Dla menedżerów, którzy zarządzają ludźmi

  • Dla kierowników projektów

  • Dla osób przygotowujących się do awansu/roli menedżera

  • Dla pracowników, pracujących w zespołach pracowniczych i projektowych

Korzyści z udziału kursie zarządzania relacjami z klientem

Korzyści dla uczestnika

  • RPropagowanie i rozwój postaw proklienckich
  • RUtrwalenie metod i narzędzi pozwalających lepiej zrozumieć Klienta i jego potrzeby oraz sposoby odpowiadania na nie
  • RDalszy rozwój samoświadomości i asertywności w relacjach z Klientami
  • RRozwijanie umiejętności zarządzania swoimi emocjami
  • RPoznanie typów konfliktów oraz wypracowanie metod pozwalających na ich załagodzenie lub rozwiązanie
  • RDoskonalenie umiejętności prowadzenia wymagających rozmów z Klientami

Program szkolenia – zarządzanie relacjami z kontrahentami

  1. Czym jest podejście skoncentrowane na Kliencie I jakie są jego zalety?
  2. Poznanie wybranych narzędzi służących analizie Klientów i ich potrzeb
  3. Podstawowa typologia Klientów 
  4. Zarządzanie sobą w procesie zarządzania Klientem 
  5. Elementy asertywności w kontakcie z Klientem 
  6. Zarządzanie emocjami i rozwijanie postawy empatycznej
  7. Rodzaje konfliktów i stylów radzenia sobie z nimi
  8. Praktyczny trening prowadzenie tzw. trudnych rozmów z Klientami

Hej Ty! Chcesz zapisać się na to szkolenie? Na co czekasz!

Trener Twoje Motywacje wskazujący hasło zachęcające do rozwoju pod okiem trenerów

Co otrzymasz w ramach szkolenia z budowania relacji z klientem?

Certyfikat
kończący
trening

Doświadczenie w pracy
na procesie

Materiały szkoleniowe, żebyś mógł utrwalać wiedzę po treningu

Profesjonalną wiedzę od doświadczonych trenerów

Szkolenia dla firm – zasady organizacji i warunki uczestnicwa

Zapraszamy na nasze szkolenia firmy, instytucje i zespoły pracownicze, które pragną podnieść swój potencjał rynkowy i efektywność działania. Szkolenia zamknięte przeznaczone są dla określonych grup odbiorców (reprezentujących konkretne podmioty) i przygotowane pod kątem najbardziej palących problemów i zgłoszonych oczekiwań.

Nasze metody szkoleniowe – warsztaty zarządzania relacjami z klientami

Metody szkoleniowe, które stosujemy, kładą nacisk na pracę własną pod kierunkiem doświadczonego trenera. Sposób zdobywania wiedzy i korekty zachowań nakierowany jest na odwzorowanie rzeczywistych życiowych sytuacji. Wychodzimy z założenia, że nauka poprzez praktykę jest najskuteczniejszym sposobem na trwałą zmianę wzorców zachowań:

  1. Praktyczne ćwiczenia i rzeczywiste sytuacje
  2. Metody aktywizujące (praca w grupach, odgrywanie ról i in.)

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zrealizowane stacjonarnie i/lub online

Szkolenie poprzedzone jest badaniem potrzeb pozwalającym dopasować program do potrzeb i poziomu wiedzy uczestników

Szkolenie może być zrealizowane po polsku i/lub angielsku

Kurs zarządzania i budowania relacji z klientami – opinie

„Zupełnie już sobie nie radziłem, to wszystko mnie przygniotło. Tak trafiłem na warsztaty. Zdaję sobie sprawę z tego, że przede mną daleka droga, ale teraz przynajmniej wiem, od czego zacząć. Dziękuję!”

„Myślę, że zafunduję takie szkolenie niektórym swoim pracownikom. Widzę, jak bardzo się angażują, ale wiem też, jakie ponoszą tego konsekwencje. Myśl, że im się to po prostu należy.”

„Stres mnie spalał, potrafiłem zmarnować najlepsze okazje albo narobić sobie wstydu przed ważnymi ludźmi. Mam nadzieję, że teraz się to zmieni.”

Kto prowadzi szkolenie?

TwojeMotywacje.pl - trener Krzysztof Kamiński

Krzysztof Kamiński

Psychologia to mój zawód i pasja – oprócz ukończonych studiów psychologicznych  (specjalność –  psychologia pracy, organizacji i zarządzania) systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w konferencjach naukowych i specjalistycznych szkoleniach. Pasjonuje mnie komunikacja międzyludzka i jej ograniczenia. Moją ambicją jako trenera jest, aby moi klienci uzyskiwali wgląd w siebie, aby stawali się świadomi swoich możliwości, ale i ograniczeń. Prowadzę zajęcia zorientowane na poszerzenie samoświadomości oraz rozwój umiejętności społecznych.

Trener Twoje Motywacje - Kamil Kurpierz

Kamil Kurpierz

Specjalizuję się w zagadnieniach rozwoju kompetencji menedżerskich i sprzedażowych, myślenia strategicznego i zarządzania zmianą, ale także komunikacji międzykulturowej, team coaching i facylitacji procesów zespołowych. Celem moich działań jest podniesienie efektywności pracy zespołów i instytucji. Realizuję także indywidualnie projektowane rozwiązania biznesowe takie jak facylitacja warsztatów strategicznych i team buildingowych skierowane do kadry zarządzającej.

Terminy, lokalizacje i ceny szkoleń

Data szkoleniaLokalizacjaCenaRezerwacja
15-16 września 2024KatowiceOferta dla firm - 8000 zł nettoZapisz się

Zarezerwuj miejsce dla siebie